neděle 22. dubna 2012

i wanna be your boyfriend


chci být tvúj kluk, možná žeto právě teď chci.DDDchtěla jsem vám vyfotit fotky nagaráži ale to moc nevyšlo,protože než se nabil můj supermegačupr fotaček byla tma.takže chodbovy foutous,je asi to jediný na co se zmůžu.naštěstí už mám nápady kde budu fotit.takže budu doufat žemi to příště víjde...)))vypadam jak bludicka trosku.pees je tu nekdo z brna kdo bychtel na zmrzku?(zvu vas!!!)



         tohle obvykle nosim sebou:obal na fotak(v nem fotak.DDD),a klice abych se dostala domu

                                                       vecerni pokusy o jakousi umeleckou(retro)fotku

Shirt-GATE
Sweatshirt-H&M
Shorts-Vintage
Nyllons:??
Shoes:butik brno

9 komentářů:

  1. to neznamena chci tvyho kluka, ale chci byt tvuj kluk)) ahah anglina ti moc nejde jak vidim:DDDD
    a dluzis mi 40 korun nebo tak nejak..-.-

    OdpovědětVymazat
  2. dobre roztrhany silonky:D a vubec supr outfit!)

    OdpovědětVymazat
  3. jo a odpoved: (proste si takhle slozite dopisovat:D)
    miluju jak co, ale vzdycky projdu h&m, pull&bear, nekdy najdu neco fajn v bershce..)) ale skoro vzdycky se jdu podivat, kdyz jsem u babicky (v prostejove) do gate, tam maji hrozny slevy a nejakou blbost tam vzdycky najdu)) jaky mas oblibeny ty?

    OdpovědětVymazat
  4. vydim ze mas roztrhany silonky , haah. ja taky porad ))
    mas skvelej svetrik <3 koloik stal? )

    OdpovědětVymazat
  5. náhodou dobrý fotky!:) a líbí se mi ty silonky originální !:D:) Jéé ty si z Brna?:)) já chodím do Brna na školua přes týden su na intru:D:/ kdybych tam bydlela hned bych se hlásila na zmrzku !:D

    OdpovědětVymazat
  6. Tak koukám, že máme stejný svetr... no jo háemko :D Silonky tomu dávaj ten správnej říz a Ramones miluju. Jsi boží žena.

    OdpovědětVymazat
  7. no ake krasne fotky :)


    http://fa-shovv.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat